Мета дисциплiни “Фiзичне виховання” у вищому закладi освiти- послiдовне формування фiзичної культури особистостi фахiвця вiдповiдного рiвня освiти (“бакалавр”,”Спецiалiст”,”магiстр”).
Головним критерiєм ефективностi фiзичного виховання випускника вищого навчального закладу є:
- Знання i дотримання основ здорового способу життя;
- Знання основ органiзацiї i методики найбiльш ефективних видiв i форм рацiональної рухової дiяльностi й умiння застосовувати їх на практицi у своїй фiзичнiй активностi;
- Знання основ методики оздоровлення i фiзичного удосконалення традицiйними i нетрадицiйними засобами i методами фiзичної культури;
- Знання основ професiйно-прикладної фiзичної пiдготовки й умiння застосувати їх на практицi;
- Знання основ фiзичного виховання рiзних верств населення;
- Стiйка навичка до щоденних занять фiзичними вправами у рiзноманiтних рацiональних формах;
- Систематичне фiзичне тренування з оздоровчою або спортивною спрямованiстю;
- Виконання вiдомчих нормативiв професiйно-прикладної психiчної пiдготовленостi;
- Проiнформованiсть про всi головнi цiнностi фiзичної культури i спорту;
Для досягнення мети фiзичного виховання студентiв передбачається комплексне вирiшення наступних задач:
- формування розумiння ролi фiзичної культури в розвитку особистостi i пiдготуванню її до професiйної дiяльностi, мотивацiйно-цiннiсного ставлення до фiзичної культури, установлення на здоровий спосiб життя, фiзичне вдосконалення i самовиховання, потреби в регулярних заннятях фiзичними вправами i спортом;
- формування системи знань з фiзичної культури та здорового способу життя, необхiдних у процесi життедiяльностi, навчання, роботi, сiмейному фiзичному вихованнi;
- змiцнення здоров’я, сприяння правильному формуванню i всебiчному розвитку органiзму, профiлактика захворювань, забезпечення високого рiвня фiзичного стану, працездатностi на протязi встього перiоду навчання;
- оволодiння системою практичних умiнь i навичок занять головними видами i формами рацiональної фiзкультурної дiяльностi, забезпечення, зберiгання i змiцнення здоров’я, розвиток й удосконалення психiчних можливостей, якостей i властивостей особистостi;
- набуття фонду рухомих умiнь i навичок, забезпечення загальної професiйно-прикладної фiзичної пiдготовленостi, що визначають психофiчну готовність випускникiв вищого закладу освiти до життєдiяльностi й обраної професiї;
- придбання досвiду творчого використання фiзкультурно-оздоровчої i спортивної дiяльностi для досягнення особистих i професiйних цiлей;
- здатностi до виконання державних або вiдомчих тестiв i нормативiв на рiвнi вимог освiтньо-квалiфiкацiйних характеристик та освiтньо-професiйних програм вiдповiдного спецiалiста.
|